Page Personnel, la consultora de selección a la que debes enviar tu currículum si cuentas con un perfil especializado

Estos expertos están detrás de las ofertas de empleo de las grandes compañías en busca de personal cualificado

Ofertas de empleo de Page Personnel en Barcelona.

Ofertas de empleo de Page Personnel en Barcelona. / SHUTTERSTOCK

VERÓNICA SEDEÑO

Informáticos, contables, administrativos, técnicos, comerciales, etc. son solo algunos de los perfiles que Page Personnel selecciona en Barcelona en estos momentos. Estos expertos en selección de personal, con más de 40 años de trayectoria, están detrás de muchas de las ofertas de empleo que generan las compañías más importantes.

Así que si estás buscando trabajo y cuentas con un perfil cualificado, experiencia y dominas diferentes idiomas, no dudes en enviarles tu currículum a través de las vacantes que se destacan en este artículo.

Ofertas de empleo de Page Personnel en Barcelona

ACCOUNTS PAYABLE JUNIOR TEAM LEAD 

Responsibilities:

  • Ensuring compliance on operational accounting policies and procedures.
  • Good understanding of accounting processes.
  • Reviewing and monitoring the reconciliation of the accounts payable subledger and GRIR balance.
  • Being in charge of providing support in accounting closings.
  • Supervising the support to internal and external audits.
  • Being the first point of escalation for resolving incidents with suppliers or local market.
  • Coordinating the day to day activities of the team within the assigned scope and addressing the priorities.
  • Works towards Key Performance Indicators (KPIs) and Service Level Agreements (SLAs) objectives.
  • Actively supporting the sharing of new ideas and best practice across all areas.
  • Conducting regular trainings for the team members to close knowledge gaps and ensure continuous improvement.
  • Resolving and following up on issues detected or raised by the team.

Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Accounts Payable Junior Team Lead en Barcelona.

JUNIOR FINANCE WITH FRENCH 

As part of the SSC Order to Cash (O2C) department and belonging to the cash allocation team, the cash allocator is responsible for:

  • Retrieving bank statements.
  • Processing customer payments.
  • Liaising internally with Collections to obtain payment remittances.
  • Investigating unallocated cash and provide support to the credit collectors & finance team.
  • Managing customer refunds and follow up on over and double payments.
  • Maintaining appropriate records of cash transactions for audit purposes.
  • Daily and monthly reconciliation of customer bank payments.
  • Assisting with O2C internal and external Audits.
  • Other ad-hoc Finance duties as required.

Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Junior Finance with French en Barcelona.

BACK OFFICE COMERCIAL

Importante empresa de alimentación busca incorporar un Back Office Comercial para sus oficinas ubicadas en Vilafranca del Penedès.

El/la Back Office Comercial seleccionado se encargará de:

  • Gestión documental.
  • Apoyo al departamento comercial.
  • Contacto con clientes.

Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Back Office Comercial (Vilafranca del Penedès) en Barcelona.

ACCOUNTS PAYABLE - TURKISH SPEAKER 

Global opportunity to start a new challenge in a multicultural company. In Barcelona, our Shared Services Centre regroups positions to support our operations in Europe and globally.

Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Accounts Payable - Turkish Speaker en Barcelona.

TÉCNICO DE FARMACIA

Se ofrece incorporación inmediata a un Grupo de Farmacias ubicado en Sant Cugat del Vallès para encargarse de la tareas relacionadas con la atención farmacéutica y parafarmacéutica.

Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Técnico de Farmacia - Sant Cugat del Vallès.

EXECUTIVE ASSISTANT 

An international private investor with business interests across various European locations is currently looking for a Barcelona based Executive Assistant to facilitate expansion into the Spanish market. The ideal candidate will be responsible enough to work independently. They will be familiar with administrative procedures in Spain and able to act as a local "guide" for the investor. They will be agile, open minded, able to prioritize and deliver.

Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Executive Assistant en Barcelona.

RESPONSABLE TÉCNICO DE INSTALACIONES FOTOVOLTAICAS 

Gran Empresa del Sector de Energías Renovables especializados en diseñar, elaborar, ejecutar y legalizar Instalaciones Fotovoltaicas para Particulares y Sector Industrial busca un/a Responsable Técnico de Instalaciones Fotovoltaicas.

La persona seleccionada llevará a cabo las siguientes funciones:

  • Encargarse de la correcta ejecución de instalaciones fotovoltaicas, ya sea directamente, con personal propio o con personal subcontratado.
  • Encargarse de la correcta ejecución del mantenimiento de instalaciones fotovoltaicas, ya sea propiamente, con personal propio o con personal subcontratado.
  • Elaboración y seguimiento de pedidos de material.
  • Gestión del personal a su cargo: elaboración de partes de trabajo, control documental de los trabajadores a su cargo, etc.
  • Interlocución con cliente y/o responsables de los centros donde se realizan los trabajos para la correcta coordinación de estos.
  • Reporte a jefe de obra.

Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Responsable Técnico de Instalaciones Fotovoltaicas en Barcelona.

SENIOR RTR ACCOUNTANT WITH FLUENT ENGLISH 

Multi-national Shared Services Center (SSC) located in Barcelona city is looking for a Seniour Accountant who will:

  • Ensure RTR deliverables meet or exceed quality levels and are delivered within strong internal control framework.
  • Associate will support not only the region assigned, but also overall RTR function if needed.
  • Develop partnerships and communicates regularly with RTR supervisor and local market teams such as Operations, HR, Finance, and other corporate and local departments to ensure efficient and compliant process.
  • Establish and keeps good relationship with other teams, local market, third party vendors etc. A team player.

Para inscribirse y más información en oferta de empleo de Senior RTR Accountant with fluent English en Barcelona.